בריאות נשית

בריאות נשית הוליסטית

אני מאמינה שכאשר אישה בריאה ומחוברת לצד הפראי שלה, שום מכשול לא יעצור אותה בדרכה למימוש עצמיותה.
אני מדריכה ומלווה נשים במעגלי החיים השונים, וביחד אנו יוצרות את המיתוג האישי שלהן לחיים בריאים ומאוזנים.
כל אישה היא שונה וייחודית וגם אין טיפול אחד שיתאים לכולן, ולכן אני מאמינה שגם הטיפול שלך צריך להיות ייחודי בדיוק כמוך.
בין אם זה להגיד שלום ל- PMS, וויסות המחזור החודשי, קבלת תמיכה הוליסטית במהלך טיפולי פוריות או שמירה על בריאות הלב בגיל המעבר, אני אעבוד איתך, וביחד ניצור תוכנית טיפול פרטנית שהיא כולה שלך.
הצטרפי אלי, ובואי נביא אותך להרגיש כמו הגיבורה הבלתי ניתנת לעצירה שאת באמת.
כי כוח נשי אף פעם לא יוצא מהאופנה.
השאיפה שלי היא לחבר בין האישה העירונית המודרנית למהות הנשית העוצמתית הטבעית שבה וליכולות הריפוי הטבעיים שטמונים בתת המודע שלה.
ואני עושה את זה באמצעות ייעוץ תזונתי, הכוונה וליווי לאורח חיים בריא ומאוזן, בעזרת שיקויים קסומים של פרחי באך, קוסמטיקה טבעית, דיקור סיני והרבליזם.
מאהבה, ליאת לוי

איזון הורמונלי נשי במעגלי החיים

טיפול ותמיכה נטורופתית הוליסטית אישית

תזונה | צמחי מרפא | תוספי תזונה | דיקור סיני | טיפולי מגע | פרחי באך

אי סדירות במחזור החודשי

מחזור לא סדיר עלול להקשות על כניסה להריון, והוא עשוי להצביע על בעיות גניקולוגיות כמו הפלה, חוסר איזון הורמונלי, בעיות רפואיות שונות או על תחילתה של תקופת גיל המעבר. הטיפול הטבעי יתמקד באבחון וטיפול בבעיה שגורמת לאי הסדירות, איזון הורמונלי, הפחתת מתחים ועוד.

תסמונת קדם וסתית PMS

בכי לא מוסבר, מצב רוח ירוד, כאבי בטן, רעב מוטרף וחרדה, הם רק חלק מהסימפטומים המאפיינים תסמונת קְדַם־וִסתית (PMS) שרוב הנשים נאלצות לחוות מדי חודש. הטיפול הטבעי יתמקד באיזון הורמונלי, שיכוך כאבים והרגעת הנפש בעזרת תזונה, צמחי מרפא, תוספי תזונה ודיקור סיני

עייפות, מצב רוח ירוד עלייה במשקל ובעיות פוריות הן חלק מההשפעות של תת פעילות בלוטת התריס.
הטיפול הנטורופתי מציע מגוון כלים להסדרת פעילות בלוטת התריס הכוללים תזונה פונקציונלית, צמחי מרפא ותוספי תזונה וכמובן טיפולים להרגעת הנפש, אשר יסייעו לך לנהל אורח חיים מלאי חיות ועשייה.

תסמונת השחלות הפוליצסטיות

שחלות פוליציסטיות זה לא מחלה, זהו סינדרום שמבטא חוסר איזון הורמונלי . תוכנית ליווי אישית יד ביד, שעוזרת לנשים להגיע למחזוריות טבעית ואיזון הורמונלי בעזרת תזונה, צמחי מרפא ודיקור סיני וכלים נוספים מעולם תודעת הגוף נפש שיסייעו לך לשמור על איזון לאורך זמן.

אנדומטריוזיס

אם את מתמודדת עם אנדומטריוזיס, את לא לבד ויש מגוון של כלים נטורופתיים, שיעזרו להקל על הסימפטומים שלך.
הטיפול הטבעי מלווה  בשינוי הרגלים ואורח החיים ולקיחה של תוספי מזון וצמחי מרפא לאיזון מערכות הגוף.

תמיכה בטיפולי פוריות

תמיכה וליווי אישי בדרך לאימהות- כפי שיודעת כל מי שמתקשה להיכנס להריון, הדרך לאימהות היא אחת הקשוחות. התמיבעזרת תזונה נכונה, טיפולי דיקור, פרחי באך ועוד כלים טבעיים ישנן מספר דרכים טבעיות שעשויות לסייע לך להצלחת ולשמור על על כוח חיות.בעזרתוניתן לסייע בהורדת רמות ה- LDL והשומנים בדם, הסיכון למחלות לב, ולשמירה על משקל תקין.

גיל ה- מעבר (מנופאוזה)

גיל המעבר זאת אינה מחלה שצריך לרפא אותה, אלא מעבר טבעי ומיוחד של אישה במעגלי החיים השונים.
בעזרת שינוי תזונתי ואורח חיים מאוזן ומודע אפשר למנוע מצבים ומחלות שונות, ששכיחותן עולה בשל גיל המעבר  ולנהל את הסימפטומים של גיל המעבר.

דיקור קוסמטי ואנטי אייג’ינג

דיקור אסתטי, הקרוי גם דיקור סיני לחידוש וריענון תאי העור בפנים (Facial Rejuvenation), היא שיטה המבוססת על עקרונות הרפואה הסינית המודרנית.
זהו הטיפול האולטימטיבי להזנה הטובה ביותר של עור הפנים, אשר יעניק לעורך מראה צעיר ובריא, ואף יאט את תהליך ההזדקנות.

קבלי במתנה את המדריך:

10 צעדים לחיים בריאים ומאוזנים